Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2011

Η αντίδραση των καταναλωτών απέναντι στο ψηφιακό σπίτι


Ενώ ο όρος «ψηφιακό σπίτι» αναφέρεται όλο και πιο συχνά από τους κατασκευαστές συσκευών υψηλής τεχνολογίας- σε μια προσπάθεια να έρθει η τεχνολογία του αύριο σήμερα στα σπίτια μας- οι καταναλωτές φαίνεται να έχουν κάπως διαφορετική γνώμη.

Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα της Hill & Knowlton που διεξήχθη στις ΗΠΑ, περισσότεροι από τα 2/3 των ερωτηθέντων δε μπορούσαν να προσδιορίσουν τι σημαίνει ο όρος.

Πιο συγκεκριμένα, το 90% υποθέτει πως είναι πολύ ακριβό, ενώ το 66% θεωρεί πως είναι πολύ δύσκολο στην εγκατάσταση. Εν τούτοις, η πλειοψηφία έδειξε ζωηρό ενδιαφέρον για τα οφέλη που προκύπτουν από τη χρήση, όπως για παράδειγμα έλεγχο των συσκευών μέσω της τεχνολογίας είτε οι ίδιοι βρίσκονται στο σπίτι είτε όχι.

Κατά τη Mary Lee Sachs, διευθύντρια διεθνούς μάρκετινγκ και προέδρου στις ΗΠΑ της εταιρίας που διεξήγαγε την έρευνα, «είναι σαφές ότι πολύς κόσμος δεν κατανοεί πλήρως την τεχνολογία που είναι άμεσα διαθέσιμη, όποια κι αν είναι η τεχνολογική πρόοδος που μας επιφυλάσσει το μέλλον.

Οι εταιρίες πρέπει να απλοποιήσουν τα προϊόντα ή τα μηνύματα υπηρεσιών, να επιδείξουν τις λειτουργίες, και να μιλήσουν στη γλώσσα του καταναλωτή που στοχεύουν. Συμπέρασμα: Η επικοινωνία έχει αντίκτυπο στις πωλήσεις

Το 34% των ερωτηθέντων δήλωσε πως κατέχει ένα οικιακό δίκτυο, το 49% είπε πως το σύστημα οικιακής ψυχαγωγίας που διαθέτουν ελέγχεται από Η/Υ, τηλεόραση ή στέρεο, ενώ τέλος το 74% επιθυμεί την ενσωμάτωση της τεχνολογίας.

Στην ερώτηση πώς χρησιμοποιούν προς το παρόν την τηλεόραση τους και ποιους στόχους θα ήθελαν να εξυπηρετεί, η πιο συχνή απάντηση ήταν η παρακολούθηση εκπομπών και DVD. Το 35% θα επιθυμούσε να χρησιμοποιήσει την τηλεόραση ως σύστημα διεπαφής (interface) του οικιακού συστήματος ψυχαγωγίας, για πρόσβαση στο διαδίκτυο (29%), για επισκόπηση φωτογραφιών (28%), καθώς και ως οθόνη Η/Υ (28%).

Αντίστοιχα, για τους Η/Υ, πέραν των συνήθων χρήσεων οι ερωτηθέντες εξέφρασαν ενδιαφέρον για δραστηριότητες όπως: παρακολούθηση τηλεόρασης (44%), δημιουργία/ επεξεργασία βίντεο ή ήχου (41%), παρακολούθηση ή εγγραφή προγραμμάτων κατευθείαν από την καλωδιακή ή δορυφορική τηλεόραση (38%), και έλεγχο του οικιακού συστήματος ψυχαγωγίας (25%).

Σύμφωνα με τον Joe Paluska, διευθυντή παγκόσμιας τεχνολογίας της Hill & Knowlton, «παρά την πρόοδο της σημερινής τεχνολογίας, οι δυο πιθανοί πρωταγωνιστές του ψηφιακού σπιτιού- η τηλεόραση και ο υπολογιστής- δε χρησιμοποιούνται στο έπακρο του δυναμικού τους.

Η διαδικτυακή τηλεόραση προορίζεται να πάρει τα ηνία σε αυτή την κατηγορία καθώς αναμειγνύει την ψυχαγωγία και την πληροφόρηση της τηλεόρασης και της τεχνολογίας του διαδικτύου






ΑΠΟ-syskeves.gr

ΝΟΩΝ technology

ΝΟΩΝ technology
Χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε.

Οικονομική Εναλλακτική Θέρμανση

ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΤΙ, ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ. ΤΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥ 6 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ.