Τετάρτη, 2 Νοεμβρίου 2011

Τι να κάνετε όταν διαπιστώσετε ότι δεν έχετε ρεύμα

  • Ελέγξτε τις ασφάλειες και τη λυχνία ένδειξης ηλεκτρικού ρεύματος του γενικού πίνακα
  • Αν «φωτίζεται» η λυχνία, αυτό σημαίνει ότι το ρεύμα φθάνει στο γενικό πίνακα και ότι το πρόβλημα παρουσιάζεται στην εσωτερική σας ηλεκτρική εγκατάσταση, για την οποία θα πρέπει να συμβουλευτείτε ηλεκτρολόγο.
  1. Αν δεν «φωτίζεται» η λυχνία, αυτό σημαίνει ότι δεν φθάνει ρεύμα στο γενικό πίνακα, οπότε θα πρέπει να ελέγξετε αν τα γειτονικά ακίνητα έχουν ρεύμα.
  • Ελέγξτε εάν τα γειτονικά ακίνητα έχουν ρεύμα
    Αν δεν έχουν ρεύμα, τότε πρόκειται για γενική διακοπή ρεύματος η οποία θα αποκατασταθεί με ευθύνη της ΔΕΗ. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας. Το τηλέφωνο ΒΛΑΒΩΝ αναγράφεται πάνω αριστερά στο λογαριασμό σας.
    Αν όμως τα άλλα ακίνητα έχουν ρεύμα ενώ το δικό σας ακίνητο δεν έχει, τότε θα πρέπει να ελέγξετε αν έχει «πέσει» η ασφάλεια ή ο μικροαυτόματος διακόπτης που προστατεύει τον μετρητή της ΔΕΗ.

    Αν ο μετρητής σας δεν έχει μικροαυτόματο διακόπτη επικοινωνήστε με το τμήμα βλαβών της περιοχής σας
  • Ελέγξτε την ασφάλεια ή το μικροαυτόματο του μετρητή σας
    Αν ο μετρητής σας έχει ασφάλεια και έχει τακεί («καεί»), θα πρέπει να ειδοποιήσετε τη ΔΕΗ στο νούμερο που αναγράφεται στο πρώτο φύλλο του λογαριασμού σας, πάνω αριστερά για ΒΛΑΒΕΣ.

    Αν ο μετρητής σας έχει μικροαυτόματο διακόπτη, δοκιμάστε να τον επανοπλίσετε με τον μοχλό που υπάρχει γι’ αυτό το λόγο στο κιβώτιο του μετρητή. Αν υπάρχει παραθυράκι στο κιβώτιο, απλά οπλίστε («σηκώστε») το μικροαυτόματο.
  • Ελέγξτε εάν έχετε πληρώσει το λογαριασμό σας
    Αν δεν έχετε πληρώσει το λογαριασμό σας, τότε μετά το πέρας της ημερομηνίας πληρωμής η ΔΕΗ σας ειδοποιεί για την διακοπή ρεύματος που προτίθεται να πραγματοποιήσει, με ειδικό μήνυμα μέσω του εντύπου του λογαριασμού. Στη συνέχεια, η διακοπή γίνεται χωρίς άλλη ειδοποίηση, όπως αναγράφεται στο ειδικό πλαίσιο «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ» στο λογαριασμό που σας αποστέλλεται.

    Εξοφλώντας το οφειλόμενο ποσό σε οποιοδήποτε Κατάστημα της ΔΕΗ, η επανασύνδεση γίνεται την ίδια ημέρα, εφόσον φυσικά ενημερώσετε το γραφείο Εξυπηρέτησης για να εκδώσει την εντολή επανασύνδεσης.
* Επισημαίνουμε ότι σε περίπτωση που καλέσετε το Κέντρο Βλαβών της περιοχής σας και τεχνικός της ΔΕΗ μεταβεί στο ακίνητο σας για την αποκατάσταση βλάβης, και διαπιστωθεί ότι αυτή οφείλεται σε πρόβλημα της εσωτερικής ηλεκτρικής σας εγκατάστασης, τότε θα χρεωθείτε με το ποσό της άσκοπης μετάβασης (22,01 € πλέον ΦΠΑ για καταναλωτές Χ.Τ. ή 36,68 € πλέον ΦΠΑ για καταναλωτές Μ.Τ.).












ΑΠΟ-dei.gr 

ΝΟΩΝ technology

ΝΟΩΝ technology
Χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε.

Οικονομική Εναλλακτική Θέρμανση

ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΤΙ, ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ. ΤΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥ 6 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ.