Σάββατο, 30 Μαρτίου 2013

Αλλαγή εταιρείας ρεύματος

Ηλεκτρολογικές Εγκαταστάσης
Εγκατάσταση συστήματος κλιματισμού
Δυνατότητα μετακόμισης ενός καταναλωτή από μια εταιρεία παροχής ηλεκτρικού ρεύματος σε άλλη χωρίς αυτός να κινδυνεύει να τιμωρηθεί με ποινή, αναγραφή στον λογαριασμό του κάθε χρέωσης αναλυτικά, ώστε να μπορεί να τη συγκρίνει με τις αντίστοιχες... άλλων προμηθευτών, και δικαίωμα εξωδικαστικής επίλυσης των διαφορών του με την εταιρεία προκειμένου να αποφύγει τη χρονοβόρα και συχνά χωρίς αποτέλεσμα προσφυγή στη Δικαιοσύνη.


Πρόκειται για μερικά από τα σημεία SOS που πρέπει να έχουν υπόψη τους οι πελάτες των εταιρειών παροχής ηλεκτρισμού, τόσο της ΔΕΗ όσο και των ανταγωνιστών της, τα οποία, όπως αναφέρει η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας,
είτε δεν τηρούνται, παρότι επιβάλλονται από τη νομοθεσία, είτε - σύμφωνα με τον πρόεδρό της Ν. Βασιλάκο - πρόκειται σύντομα να καταστούν υποχρεωτικά καθώς σε έναν μήνα θα συμπεριληφθούν στον κώδικα προμήθειας που θα ανακοινωθεί. Αν και από την εξέταση των συμβάσεων στην οποία προέβη η ΡΑΕ προέκυψε ότι σε μεγάλο βαθμό η νομοθεσία τηρείται, εντοπίστηκαν δέκα σημεία που χρήζουν βελτίωσης ή συμπλήρωσης.
Δύο από αυτά που οι εταιρείες δεν τηρούν, παρότι υποχρεούνται από τον νόμο, είναι η αλλαγή προμηθευτή χωρίς επιπλέον χρέωση και το ύψος της εγγύησης που καταβάλλει κανείς στην αρχή της σύμβασης. Στην πρώτη περίπτωση, απαγορεύεται η επιβολή χρέωσης στον καταναλωτή, όταν αποφασίζει να αλλάξει εταιρεία, εκτός κι αν υπέγραψε σύμβαση που προέβλεπε ελάχιστο χρόνο παραμονής ή αν αυτή καταγγέλθηκε επειδή καθυστερούσε να εξοφλήσει τις οφειλές του και κατέστη υπερήμερος. Στη δεύτερη περίπτωση, η καταβολή εγγύησης δεν μπορεί να ξεπερνά ποσό ίσο με την κατανάλωση ρεύματος διάρκειας το πολύ τριών μηνών. Πέραν αυτών, η ΡΑΕ καλεί τους παρόχους να συμπεριλάβουν άμεσα στις συμβάσεις τους άλλους οκτώ όρους που, έτσι κι αλλιώς, θα καταστήσει σύντομα υποχρεωτικούς, όπως για παράδειγμα:
n Επιστροφή προκαταβολής σε εύλογο διάστημα (που θα οριστεί). Σήμερα, κάποιες εταιρείες μετά την αποχώρηση ενός καταναλωτή από το πελατολόγιό τους καθυστερούν να του επιστρέψουν την προκαταβολή που είχε αρχικά καταβάλει, ακόμη και για μήνες, χρησιμοποιώντας τα χρήματα ως κεφάλαιο κίνησης.
n Γραπτή προσφορά στους υποψήφιους πελάτες με το καλύτερο δυνατό πακέτο. Η ευθύνη για το ενεργειακό πακέτο στο οποίο κατατάσσεται ένας πελάτης δεν μπορεί να τον βαρύνει μονομερώς. Στη σύμβαση πρέπει να φαίνεται ότι η εταιρεία πρότεινε στον πελάτη μέσω γραπτής προσφοράς το πακέτο που ταιριάζει στις ανάγκες του, κάτι που σήμερα συχνά δεν συμβαίνει.
n Πρέπει να αναγράφεται ότι ήλεγξε την ορθότητα των στοιχείων που εκείνος της προσκόμισε από τον προηγούμενο προμηθευτή του (σύμφωνα με το τελευταίο εκκαθαριστικό του), ώστε να αποφευχθούν φαινόμενα καταναλωτών με οφειλές σε μια εταιρεία που, όταν απειληθούν με διακοπή ρεύματος, μετακομίζουν σε άλλη.

ΠΗΓΗ www.tanea.gr-ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΝΤΙΚΑΚΗΣ &syskeves.gr



Για περαιτέρω πληροφορίες επικοινωνήσατε μαζί μας στα ακόλουθα τηλ.: 210 2114229 - 215 5405367 - 6977209637. 

Χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε.

ΝΟΩΝ technology

ΝΟΩΝ technology
Χαρά μας να σας εξυπηρετήσουμε.

Οικονομική Εναλλακτική Θέρμανση

ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΤΙ, ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ. ΤΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥ 6 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ.